INFORMATIE VRAGEN

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe werkt de bestelling?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigingsmail. Na uiterlijk 3 werkdagen ontvang je van ons een mail met daarin een Track & Trace code.

Hoe worden de planten bezorgd?

De planten en potten worden voor jou met liefde en zorg in een beschermdoos ingepakt en meegegeven met de pakketdienst. Wanneer je plant bij de pakketdienst is aangemeld ontvang je een track-and- trace code met de dag en termijn waarin je plant bezorgd gaat worden.

Is je bestelling nog niet compleet?

Wanneer je maar een deel van je bestelling hebt ontvangen kan het zijn dat de rest nog onderweg is. Je ontvangt dan nog een track-and- trace code voor de rest van je bestelling. Wanneer dit niet het geval is, kun je met ons contact opnemen via de mail: info@plantentotaal.nl, we helpen je graag verder!

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen! We helpen je graag om dit zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Neem dan contact opnemen via de mail: info@plantentotaal.nl, we helpen je graag verder!

Heb je een plant ontvangen met een onjuiste afmeting?

De planten op onze website staan met een circa afmeting. De afmeting is inclusief de pot. Wanneer je van mening bent dat de hoogte van de plant te veel afwijkt, dan kun je met ons contact opnemen via de mail info@plantentotaal.nl.

Ik heb mijn plant ontvangen en heeft bruine puntjes en/of randen. Wat kan ik het beste doen?

Een plant is een levend organisme, planten met bruine puntjes of randen worden door een gezonde plant vervangen door een nieuwe. Wanneer er naar jouw idee teveel bruine randen of puntjes op de bladeren zitten, neem dan met ons contact op. We gaan samen naar een oplossing zoeken.

Contact informatie

  • Email: info@plantentotaal.nl
  • Telefoon: 06-39096377
  • Whatsapp: 06-39096377
Wanneer je een vraag of opmerking hebt, vul dan je gegevens in en wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR ALLE VRAGEN